1. januari innovatie

Cover-12

12. DECEMBER: FAMILIEBEDRIJVEN

In deze editie staan familiebedrijven centraal. Nederland kent in totaal maar liefst 270.000 familiebedrijven. Bij ongeveer twintig procent van deze bedrijven is sprake van een tweede generatie onderneming en bij tien procent van deze bedrijven is sprake van een derde of meer generatie onderneming. Over het algemeen is gebleken dat de meeste familiebedrijven, in tegenstelling tot andere bedrijven, sterk uit de kredietcrisis zijn gekomen. Tijd voor Brabant Breed om dit onderwerp eens verder onder de loep te nemen.

Cover-11

11. SEPTEMBER: CREATIEF ONDERNEMEN

Wanneer we het Brabants bedrijfsleven onder de loep nemen, kunnen we niet anders dan vaststellen dat steeds meer ondernemers op een creatieve wijze de markt benaderen. Dit creatief ondernemerschap wordt ook vanuit de werking van Brabant Onderneemt al geruime tijd gestimuleerd. Het net iets anders doen dan de ander kan immers leiden tot fantastische resultaten. En dat kunnen wij enkel aanmoedigen.


Cover-10

10. juni: internationalisering

Wanneer we het Brabants bedrijfsleven onder de loep nemen, kunnen we niet anders dan vaststellen dat steeds meer ondernemers op een creatieve wijze de markt benaderen. Dit creatief ondernemerschap wordt ook vanuit de werking van Brabant Onderneemt al geruime tijd gestimuleerd. Het net iets anders doen dan de ander kan immers leiden tot fantastische resultaten. En dat kunnen wij enkel aanmoedigen.

Cover-9

9. maart: Groot & Klein

Delen is vermenigvuldigen. Een van de meest belangrijke factoren die bijdraagt aan het succes van onze Brabantse regio, is toch wel de sterke concentratie van kennis. Iedere organisatie, in welke branche ook werkzaam, beschikt immers over een enorme bron aan opgebouwde know-how waarmee zij andere organisaties vooruit kan helpen. Als stichting kunnen wij natuurlijk enkel hopen dat uw organisatie op haar beurt bereid is om een bijdrage te leveren aan deze kennisdeling.